Sitemizde şuan toplam 6956 film bulunmaktadır.

Deadpool izle

865


Kahin'in Kızı izle
Frankenstein izle

52.889
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Deadpool izle

Deadpool izle, Deadpool full izle, Deadpool hd izle, Deadpool türkçe dublaj izle, Yakın vakit içerisinde doktorların teşhisleri sonucunda kanser olduğu ortaya çıkan Wade Wilson'ın bilinen tedavi şekilleri dahilinde hayatta kalma ihtimali yoktur. Ancak Weapon X adlı bir program, onu eskisinden daha iyi hale getirme vaadinde bulunur. Wade'in üzerinde uygulanan prosedürler sonucunda yepyeni bir karakter ortaya çıkar. Alışıldık süper kahramanlara hiç benzemeyen, umursamaz, garip bir komiklik anlayışı olan Deadpool, hayatını mahvolma noktasına getirenlerden intikam alma peşine düşecektir. Oyuncu kadrosunda Ryan Reynolds, Morena Baccarin, Gina Carano, Ed Skrein, T.J. Miller isimler yer almaktadır.

Tür: 2016 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Fantastik Filmler, imdb Top 250, Mutlaka İzlenmesi Gereken Filmler, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2016

IMDB Puanı: 8.4

Yönetmen: Tim Miller

Oyuncular: Ryan Reynolds , Morena Baccarin , Gina Carano , Ed Skrein , T.J. Miller

BENZER FILMLER
Enayi izle
369 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Deadpool izle” filminde 32 Yorum bulunuyor.
  1. deadpoll army - 5 ay önce demiş ki:

    dehşett ve komik ama keşke kanser olmasaydı

  2. DEADPOOL - 5 ay önce demiş ki:

    ABİ İNANILMAZ GÜZEL VE DEHŞET BİR FİLM HERKESE TAVSİYE EDERİM
    YÖNETMENİN ELİNE SAĞLIK

  3. hakkı - 6 ay önce demiş ki:

    güzel flm

  4. hakkı - 6 ay önce demiş ki:

    film güzel ve komedili

  5. Sinasi - 7 ay önce demiş ki:

    Cook guzel

  6. kerem - 7 ay önce demiş ki:

    BİLİN MEDİK VAR

  7. görkem - 8 ay önce demiş ki:

    bazen deadpool yerine başka film çıkıyo o yüzden part part izleyin

  8. Deadpool - 9 ay önce demiş ki:

    beyler benim arkama derken ne demek istiyor

  9. Reyhanfr - 9 ay önce demiş ki:

    Yanlis film izliyorum galiba bir dedektifin filmi bu ve eski bir film! Ben superkahraman filmi beklerken igrenc bir farkli filmle karsilastim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 50 dakikam bosuna gitti!

  10. Ali - 9 ay önce demiş ki:

    Ben neden izliye bilmiyorum

  11. arda - 9 ay önce demiş ki:

    bazı seyler gercektır bu deadpoop kameralarada oynamış ama gercekte rambo tony jaa gibi aksiyon starları gercek oalylarlada ugrasır sadece film icabı terorle suclularla savaşmıyorlar ve hayat kadını ıle ılıskıye girmiş filmde bence yanlış yapmış bu kadar abartılmamalı kadınlar cevreyi ve Deadpoolu dönüştüren Siyah Saçlı Güzel MMA dövüşçüsü Gina Carano gibi spor yapmalılar hayat kadınlığı değil

  12. NandyNandy - 10 ay önce demiş ki:

    abarttıklarını tanıyodumda bayaa sapıkmış ama çok komikti 😀

  13. Isimsiz - 10 ay önce demiş ki:

    Sapıca diyen gencler o yuzden bu film +18

  14. Muhammed - 10 ay önce demiş ki:

    Harika film Sıkıdıkca izliyorum Tavsiye ederim

  15. durmuşcan - 10 ay önce demiş ki:

    sonunda taksici adama ne yaptıhıni gosterseydi iyi olurdu ama film guzel herkez izlesin tavsiye ederim

  16. melis - 10 ay önce demiş ki:

    güzel film ama sapıkça

  17. efe - 10 ay önce demiş ki:

    çok sapıkça ama baya güzel 😀

  18. MUHAMMED ENES - 11 ay önce demiş ki:

    HARİKA BİR FİLİM ANA ARVAD DÜZ GEÇİYO SAATİNİ HİÇ SORMAYIN ZATEN ÇOK HARİKA………..

  19. Can - 11 ay önce demiş ki:

    Film güzel ama küfürler hiç iyi olmamışşş

  20. Ece - 12 ay önce demiş ki:

    Saati efsaneydi fcghjkjkhgfd

  21. ali - 12 ay önce demiş ki:

    çok ğüzel ama çok sapıkça

  22. bo - 1 sene önce demiş ki:

    gayet orjinal guzel film ana avrad duz gidiyor sirtresli gunleri gulmenizi bos vermenizi saglar izleyin

  23. mck - 1 sene önce demiş ki:

    Bence iyi bir filim ama çok aşırı küfür var

  24. Berkay - 1 sene önce demiş ki:

    süperdiiiii izleminizi tavsiye ederim

  25. umid - 1 sene önce demiş ki:

    cok com supersonu mutis duygular icerir siddetle tavsiye ederim yaaa

  26. Kenan - 1 sene önce demiş ki:

    Super yaa en iyi film bu 😀

  27. Semanur - 1 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar İntihar Timi de müthiş izleyin derim

  28. alperen - 1 sene önce demiş ki:

    sapık şeyler olmasa süpper

  29. Umud - 1 sene önce demiş ki:

    Qesengdi ikinci defedi baxram demek olar amma peyser acmir

  30. IronMan - 1 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en güzel film diyebilirim admin teşekkürler film için

  31. Seher - 1 sene önce demiş ki:

    Yaa super bizim türkleri cevirmesiyse daha güzel olmuş zaten? hiç bu kadar gelmemistim??

  32. Mehemmed - 2 sene önce demiş ki:

    hesretle bu kinonu gozleyirdim cixdi amma indi 2 problem qalib chipsi ve cola ……